onsdag, februari 27, 2008

Trött...

tröttare, jag.


share your files at box.net



Det är inte som att det efterlängtade skapandet av denna källa till uttryck har genererat en större inspiration till de osagda orden. Ännu.

Det kommer, var så lugn. Känslorna och viljorna och de outtalade drömmarna skvalpar i mitt närminne och pockar på uppmärksamhet.

Faktum är att jag skrev ett inlägg för några nätter sedan. Ovanan att spara sitt, av surt förvärvad energi, skrivna alster har undkommit mig. Jag minns inte längre nätets nyckfullhet. Ännu mindre den bärbara datorns kapacitet att klara sig utan väggfast ström. Det var ett så fantastiskt inlägg (kan jag ju skryta med nu eftersom ingen någonsin kommer kunna läsa det), det riktade sig till alla och ingen men mest till mig själv. Det var viktigt och det var upplysande för den som månne känna igen sig.

Nåväl. Nya chanser en annan natt.

Jag vet att det finns åtminstone en människa här på jorden, i detta universum, i detta längsgående land, i närheten av mig, i mitt hjärta - som alltid, alltid förstår vad jag menar. Jag saluterar min syster, du min själs livselixir. What would I do without you?

3 kommentarer:

Nat sa...

Det var ren och skär tragedi att det försvann, suck och stön.

I love you and miss you

Pokelipok

Niva sa...

Ja, visst var det *stönar inombords*. Nåväl, you just walk away from the small disappointments in life - don't we ;).

I Love You.

PoK PoK

Anonym sa...

Hej niva jag tro att du ock nat ville inte skriv o vetta om mig,det bara ok till er,men inte för mig sa jag aldrig mer ska skriv er.i alla fall jag frugar mig varför du ock natt ska vara vetta eller talar med or om mig.men lysnna mig jag alltid ska glömma er,hella min liv för att du ock nat är minna systrar,alla tre har samma blodd,till mig är jätte svart skriv svenska sprak,jag har varit där med er 20 ar förut,men alltid lämna jag talar med spegler med mig själv till inte glömna dina sprak,ni eller sjulle vilja vetta som sina sisterson,eller ingentin,sa jag hälsa ni nu ock alltid ska vara ni i min hjärta ta hand om er. adjö.marisa lopez.